Kiireiselle

 

 

24.5.2016

 

Terveytesi ylläpitämiseksi olemme listanneet tälle sivulle huomioonotettavia, sekä vältettäviä että suositeltavia asioita. Linkit ovat vain esimerkkejä:

 

  • Immuunijärjestelmän vahvistaminen ja ylläpito on erittäin tärkeää. Kehoa rasittavat asiat (stressi, huono ruoka, kemikaalit, säteily) on hyvä minimoida ja ajatella positiivisesti. Kannattaa kokeilla esimerkiksi joogaa.
  • Vältä mitään keinotekoisia hajusteita tai kemikaaleja. Niiden tilalle luonnolliset ja alumiinittomat meikit, "deodorantit" (Meinebase), pesuaineet (pesupähkinät), ym.
  • Vältä punaista lihaa
  • Vältä mikroaaltouunia ( articles.mercola.com/sites/articles/archive/2003/11/05/microwave-food.aspx )
  • Vältä muovia ruoanlaitossa. Muovista irtoaa ruokaan syöpää aiheuttavia aineita. Myös astiat ja juomapullot hyvä olla esimerkiksi lasista. Mitä kuumempi ruoka, sitä enemmän muovista irtoaa haitallisia aineita.
  • Vältä kalaa, joka tulee Tyynestä valtamerestä (suuri osa Tyynen valtameren kalasta on enemmän tai vähemmän radioaktiivista, Fukushima)

( http://www.naturalnews.com/053440_California_crab_season_radioactive_ocean.html# 

http://www.zerohedge.com/news/2016-12-10/officials-admit-radioactive-fish-us-west-coast-have-disturbing-fingerprint-fukushima )

  • Vältä kasvatettua kalaa (niitä rokotetaan ja/tai lääkitään)
  • Vältä GMO:ta (eli esim. maissia/maissituotteita[käytännössä kaikki maissi, jopa luomu EU:ssa, on GMO:ta])

www.yhdysvallat.eu/gmo ja Facebook: GMO vapaa suomi -ryhmä

  • Vältä soijaa kaikissa muodoissa, myös luomuna
  • Vältä kevyttuotteita (aspartaami, ym. aiheuttavat syöpää)
  • Vältä valkoisia viljatuotteita
  • Vältä sokeria kaikissa muodoissa (Ei myöskään keinotekoisia makeutusaineita. Jos "pakko", käytä steviaa tai hunajaa. Hedelmiäkään ei ole hyvä syödä enempää kuin kaksi päivässä hedelmäsokerin vuoksi. Hedelmät on jalostettu makeiksi. Syö mielummin kasviksia ja marjoja)
  • Vältä säteilyä: kännykkä (erityisesti bussit ja autot [metallihäkki ”pitää säteilyä sisällä”], wifi rakennukset [lukemattomat wifit säteilevät yhtaikaa]). Pidä kännykkää aina mahdollisimman kaukana kehostasi, ja lentokonetilassa mahdollisimman paljon. Pois automaattiset haut (sähköposti,ym) ja päivitykset.

Tässä tuore dokumenttiohjelma aiheesta (Wi-Fried by ABC-television Australia):

https://www.youtube.com/watch?v=KluEuzFUVP0&feature=youtu.be

  • Syöpä viihtyy happamassa kehossa ja rakastaa sokeria (ruokasooda laskee kehon happamuutta)

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/02/02/11-health-benefits-baking-soda.aspx

http://www.drwhitaker.com/7-baking-soda-health-benefits/

” At the clinic, we use 2 rounded teaspoons of baking soda mixed in 2 cups water -- Sip this mixture over the course of an hour or two and repeat for a total of three times a day.”

 

Suositeltavien lista on pitkä, mutta tässä muutama esimerkki:

  • Syö mahdollisimman paljon luomua (luomun edut moninaiset). Ei-luomu sisältää usein kasvimyrkkyjä kuten glyfosaattia,ym. Jos luomua ei ole saatavilla, kuori kasvikset ja hedelmät tai pese hyvin käyttäen apuna esimerkiksi etikkaa
  • Syö näitä:
    • Raakaa valkosipulia muutama kynsi päivässä
    • Raakaa inkivääriä sama määrä (Suomessa Inkivääri ei ole suosittu raskaudenaikainen ruoka-aine, mutta esimerkiksi Norjassa lääkärit suosittelevat pieniä määriä inkivääriä pahoinvointiin raskauden aikana )
    • Raakoja vihanneksia, esim. parsakaali vaikka viherpirtelön muodossa, makeuta esim. luomuomenalla
    • Enintään 2 hedelmää/päivä. Hedelmien sokeri on parempaa kuin ”tavallinen” sokeri, mutta liika on liikaa
    • Marjoja (kotimaisia)
    • Kurkumaa esim. mausteena. Jos maku ei miellytä, sekoita 1 rkl kurkumaa purkilliseen kotimaista hunajaa ja nauti sekoitusta n.1 tl/päivä (jos olet flunssassa, 1/2tl kahden-neljän tunnin välein parin päivän ajan)
  • Juo puhdasta vettä, ei muovi- eikä alumiinipullosta (vettä ei saisi keittää/kuumentaa kahdesti)
  • Juo vihreää- tai yrttiteetä
  • Jodia lisäravinteena (TTAC sivuston perustaja, Ty, ottaa perheineen joditabletteja), ei raskauden aikana (Yhdessä TTAC:n videossa onkologi kertoo, että 97% hänen potilaistaan kärsii jodin puutostilasta )
  • D-vitamiinia lisäravinteena

Linkkejä jodiin:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/04/iodine-deficiency-affect-childs-brain-function.aspx

https://www.youtube.com/watch?v=MWhMq4YkGNU&feature=share

 

  • Nämä vihannekset ovat todennäköisesti terveellisempiä kypsennettyinä: tomaatti, maissi ja porkkana. Mutta kaikkea maissia on siis hyvä välttää.

 

  • Olibaanihartsia (frankinsense) voimme ehdottomasti suositella:
    • magneettimedia.com/ikivanha-pihka-on-hoitokeino-syopaan/
    • magneettimedia.com/frankinsensioljy-hyodyt-ja-kayttotarkoitukset/

 

 

 

 

Powered by Aava 3